Vintagetyttö aamuhämärässä silmät sirrillään...

ANTEEKSI SUURESTI! Siis mulla ei oo ollu aikaa postata ja juurikaan kuvata nukkeja QAQ oon tosi pahoillani. Lu...












ANTEEKSI SUURESTI!
Siis mulla ei oo ollu aikaa postata ja juurikaan kuvata nukkeja QAQ oon tosi pahoillani. Lukio on vieny nyt niin paljon aikaa, ettei oo ollu aikaa kuvata tai tehdö postausta...

Mut joo...ollaan täs syyslomalla lähössä tukholmaan ja ajattelin, et vois ottaa ehkä Percentian mukaan ( koska loun obitsuhaistakakka)
Ja joo...
Eka lukion koeviikko on nyt ohi ja huomenna 30.9 mulla on vapaa-päivä. Ja joo...Muistakaa sit käydä kattelemassa myös mun tavallista irl. blogia ja sensellasta.

Oon kerenny nyt täyttämään vuosia ja oonkin jo niin iso (pieni) tyttö ;3 Ja nyt on 16 täytetty, en kuitenkaan tiedä, että milloin tulis obitsu ja peruukki hankintoja mietittäs....äiti viitsis ostaa.... et joo...




Mut mites teillä on menny? Mille luokalle menitte ja kertokaa onko jo ollu kokeita?

Se on moro sitten :3

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. jee sie postasit ^v^ tosi nättejä kuvia :3 kakka juttu, taasko se obbari vammailee :c

    jeejee~ kivasti alkanut lukio miullakin 8)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! ^__^ Kiva kun postasit!!

    VastaaPoista

Flickr Images

Translate